jahad_header (5)

رتبه اول وزارت جهاد کشاورزی در پیگیری مطالبات نمایندگان مجلس99/06/26

 

رت

 

 

رتبه اول وزارت جهاد کشاورزی در پیگیری مطالبات نمایندگان مجلس

معاون قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور حقوقی و مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وزارت جهاد کشاورزی به همراه وزارت نیرو در راستای پاسخگویی به مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی رتبه اول را دارا می باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: معاون قائم مقام وزیر  جهاد کشاورزی در امور حقوقی و مجلس و هیئت همراه جهت بازدید از شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا به استان خوزستان سفر کردند.

رحیمی در جلسه ای که در سازمان برگزار شد گفت: این سفر در راستای پیگیری مطالبات نمایندگان و و دغدغه آنها در حوزه امتخابیه خود می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری مشکلات کشاورزان شاهد شکوفایی بخش کشاورزی باشیم.

رحیمی همچنین اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر وزارت جهاد کشاورزی به همراه وزارت نیرو در راستای پاسخگویی به مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی رتبه اول را دارا می باشند.

در ادامه جلسه رییس سازمان با بیان اینکه پیش از این چندین جلسه برای بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل ، لالی و اندیکا با حضور استاندار ، فرماندار و مدیران مربوطه برگزار شده گفت: این شهرستان ها جزء مناطق محروم می باشند و برای پیشرفت و شکوفایی این منطقه به اعتبارات مطلوبی نیاز است در صورتیکه اعتباراتی که تاکنون به این شهرستان ها تخصیص یافته کافی نیست.

خدارحم امیری زاده افزود: استان خوزستان از ظرفیت های بالایی در بخش کشاورزی برخوردار است به طوریکه سالانه  ۱۷ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می شود و ۱۹۰ هزار بهره بردار نیز در این بخش مشغول فعالیت هستند.

شایان ذکر است قائم مقام وزیر  جهاد کشاورزی در امور حقوقی و مجلس و هیئت همراه در سفری دو روزه به شهرستان های مذکور ضمن بازدید جلساتی با فرمانداران و مسئولین مربوطه جهت بررسی مشکلات بخش کشاورزی برگزار خواهند نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.