jahad_header (5)

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به سمت ریاست هیات امنای ستاد عتبات عالیات در سازمان منصوب شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به سمت ریاست هیات امنای ستاد عتبات عالیات در سازمان منصوب شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان به سمت ریاست هیات امنای ستاد عتبات عالیات و اربعین حسینی در سازمان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان به سمت ریاست هیات امنای ستاد عتبات عالیات و اربعین حسینی در سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب شد.

در متن پیام وی آمده است:

نظر به تعهد و تجربیات مفید جنابعالی و موافقت وزیر محترم جهاد کشاورزی به موجب این حکم به ریاست هیأت امنای ستاد عتبات عالیات و اربعین حسینی در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان منصوب می گردید.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و همکاری اعضای محترم هیات امناء به ویژه مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و ارتباط فعال با همکاران گرامی موسسات و بخش خصوصی مرتبط با حوزه کشاورزی در سیاستگذاری گسترش فرهنگ معارف و محبت اهل بيت عليهم السلام، جذب و سازماندهی منابع اهل خیر و کمک به ستاد عتبات عالیات و اربعین حسینی (ع) و اجرای مأموریتهای ابلاغی، موفق و منصور باشید. سعادت خدمتگزاری به زائران سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله (ع) گوارایتان یاد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.