jahad_header (5)

دیار نخل و بلوط میزبان رئیس جمهور کشور خواهد بود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که رئیس جمهور در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه به استان خوزستان سفر خواهند کرد گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای سفر ایشان به استان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان سید رحمت ا... پریچهر رئیس سازمان در حاشیه جلسه کمیته کشاورزی سفر ریاست جمهوری که در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان جهاد کشاورزی و به ریاست آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور اتحادیه ها و تشکل های بخش کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از بخش های مهم استان بوده و خوزستان قطب اول تولید کشاورزی کشور است.
وی با بیان این مطلب که در سازمان جهاد کشاورزی کارگروهی برای تبلیغات و اطلاع رسانی، میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به ارباب رجوع و پشتیبانی برنامه ریزی شده است گفت: کمیته استانی سفر ریاست جمهور در بخش کشاورزی با حضور تشکل ها و بخش دولتی تشکیل شده که مصوبات این جلسه لازم الاجرا خواهد بود.
پریچهر در ادامه ضمن اشاره به حضور پررنگ بخش کشاورزی در زمان حضور ریاست جمهور در استان افزود: از هفته گذشته هماهنگی های لازم در سطح شهرستان‌ها و دهستان‌های استان انجام شده و کشاورزان عزیز و سختکوش با انگیزه کامل و عرقی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند حضوری پررنگ خواهند داشت و نشان خواهند داد علاوه بر مهمان‌نوازی که خصلت دیرینه مردم نجیب خوزستان است تا همیشه پشتیبان این نظام خواهند بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که ما نیز به عنوان خدمتگزاران عرصه کشاورزی از تمام کشاورزان عزیز دعوت می‌کنیم تا در این رخداد مهم و باشکوه شرکت کنند بیان داشت: امیدوارم با حضور پررنگ در این رخداد بسیار مهم بتوانیم گامی بلند برای شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی استان برداریم.
پریچهر در خاتمه ضمن اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای افتتاح پروژه های بخش کشاورزی با حضور مقام عالی وزارت انجام شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.