jahad_header (5)

دوره آموزشی هوشمند سازی یارانه نان با هدف آموزش و بررسی مشکلات نانوایان اهوازی

دوره آموزشی هوشمند سازی یارانه نان با هدف آموزش و بررسی مشکلات نانوایان اهوازی در اتاق اصناف استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، دوره آموزشی هوشمند سازی یارانه نان با حضور مدیر کل اقتصادی استانداری خوزستان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، نماینده سازمان جهاد کشاورزی، نماینده نانینو و خبازان این شهرستان با هدف آموزش و بررسی مشکلات نانوایان برگزار شد.

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت: اداره کل غله متولی واحد های خبازی است که با برگزاری دوره های آموزشی و ارتباط مستمر میان این اداره کل و نانوایی ها، بتوانیم نان با کیفیت و مناسب به سفره مردم برسانیم.
مدیر کل غله در ادامه افزود: طرح وی افزود: هوشمند سازی یارانه نان از انتهای سال ۱۴۰۰ به صورت آزمایشی در استان زنجان آغاز شد و پس از یک سال در خوزستان با نصب دستگاه های کارتخوان اجرا شد که با اجرای این طرح دست سودجویان اقتصادی از این سرمایه گرانبها کوتاه شده است.
جهان نژادیان با بیان این مطلب که بنای دولت، هدفمند سازی توزیع آرد و فروش نان است گفت: هدف از اجرای این طرح تشویق نانوایی هایی است که مقبولیت و رضایت بیشتری میان مردم دارند و کسر سهمیه نانوایی های متخلف است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان این مطلب که هدف نهایی دولت از اجرای این طرح رساندن نان با قیمت یارانه ای به دست مصرف کننده واقعی است گفت: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و استفاده های ناثواب از این محصول استراتژیک و با ارزش از جمله دیگر اهداف اجرای این طرح است.
وی در پایان تصریح کرد: خوزستان در سامانه نانینو از جمله استان های با کمترین تخلف است و به حداقل رساندن تخلفات در استان مستلزم برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و نظارت مستمر بر این واحد های خبازی است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.