jahad_header (5)

دهه فجر زمانی برای نمایش شکوه و عظمت حقیقی انقلاب و ایران اسلامی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با تاکید بر اجرای برنامه های مردم محور، متنوع و مفرح در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر زمان مناسبی برای نمایش شکوه و عظمت انقلاب و ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مجید نبی پور رئیس سازمان در جلسه ستاد گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی به دلیل تاثیرگذاری و الهام بخش بودن برای مردم ایران و سایر ملل جهان زمان مناسبی برای نمایش شکوه و عظمت حقیقی انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: دهه مبارک فجر به عنوان دهه بازیابی خاطرات انقلاب و یادبود دلاوریهای ملت غیور ایران یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب محسوب شده و آگاهی بخشی، نشاط آفرینی و ایجاد ابتحاج از رویکردهای مهم در اجرای برنامه های این دهه محسوب می شود.

نبی پور همچنین بر معرفی دستاوردهای بخش کشاورزی در دولت مردمی سیزدهم و اجرای برنامه های متنوع و مفرح با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات در این ایام تاکید و تصریح کرد:  برنامه هایی که در این ایام اجرا خواهد شد باید مردم محور و با مشارکت مردم باشد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر رجب پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: انقلاب اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برنامه های دهه فجر نیز باید با همین رویکرد و مردم محور برگزار شود.

وی به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و بیان کرد: از جمله این برنامه ها می توان به مسابقات قرآنی، کتاب خوانی، حفظ زیارت امین الله، محفل انس با قرآن، نورافشانی و برپایی ایستگاه صلواتی ویژه عموم مردم، کارکنان و خانواده های کارکنان اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجب پور با بیان این مطلب که برنامه های دهه مبارک فجر در سازمان در سه لایه کارکنان، خانواده و فرزندان کارکنان برنامه ریزی شده است بیان کرد: مشارکت کارکنان و خانواده و فرزندان آنها در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات دهه فجر از اهمیت بسزایی برخوردار است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.