jahad_header (5)

دل قرص سیل زدگان جنوبی با قرص های نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه 497/1/17

 

دل قرص سیل زدگان جنوبی با قرص های نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ گفت: مسئولیت تأمین نان تمام نقاط سیل زده استان را  تا عادی شدن شرایط  پذیرفته ایم و توانایی تولید روزانه یک و نیم میلیون قرص نان رایگان ویژه مناطق سیل زده وجود دارد.

 

بنا به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ گفت : مسئولیت تأمین نان تمامی نقاط سیل زده استان و بخشی از استان های هم جوار را تا پایان مخاطرات سیل با کمال میل و افتخار بر عهده گرفته ایم .

خدارحم امیری زاده افزود: در همین راستا علاوه بر تأمین نان سیل زدگان استانی  در ۱۳ فروردین ماه ۴۰ هزار قرص نان تهیه و  برای سیل زدگان استان ایلام  انتقال یافت که تا پایان برطرف شدن مخاطرات روزانه ۱۵۰ قرص نان بدین منظور تأمین خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در تاریخ ۱۴ فروردین ماه نیز ۲۰۰هزار قرص نان برای آسیب دیدگان سیل در شهرستان پلدختر تهیه و انتقال یافت

 

 

امیری زاده اظهار داشت : طبق هماهنگی های انجام شده با معاونت اقتصادی استانداری و هلال احمر مسئولیت تأمین نان تمام نقاط سیل زده استان را  تا عادی شدن شرایط  پذیرفته ایم و توانایی تولید روزانه یک و نیم میلیون قرص نان رایگان ویژه مناطق سیل زده وجود دارد.

 

 

وی تاکید نمود: این نان ها به صورت رایگان، در بسته های کاملا بهداشتی ۸ تایی و با کیفیت بسیار بالا تهیه و توزیع شده و تاریخ انقضای آن ۸ روزه میباشد.

 

امیری زاده تصریح کرد: تا کنون ۲۰ هزار کیسه برای تدارک سیل بند در اختیار مدیریت بحران استان قرار گرفته است و امید است با این همدلی و خدمات مطلوب  با کمترین آسیب از این شرایط عبور نماییم.

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.