jahad_header (5)

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

دفاع مقدس، عرصه ظهور تبلور ایمان و توسل به خداوند متعال در سخت ترین شرایط است. فرصتی مناسب، برای تبیین و تبلیغ ارزش های والای جهادی، ایثارگری و انسانی و یادآور ۸ سال جان فشانی و پایداری وصف ناپذیر فرزندان برومند ایران اسلامی در برابر توطئه استعمارگران و غاصبان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران اسلامی است.

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏های آن،در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.هفته دفاع مقدس، مجالی است تا آرمان های پاک دلیر مردان سال های عشق و رشادت را مرور کنیم و با خون شهیدان پیمانی تازه ببندیم.

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رزمندگان و ایثارگران عزیز، از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسئلت نموده و هفته دفاع مقدس را بر همگان تبریک عرض می نمایم.

سید رحمت ا... پریچهر

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.