jahad_header (5)

دعوت رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی ضمن گرامیداشت روز قدس، از همه آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت‌ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی از همه آحاد امت اسلامی خواست با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انزجار از دشمنان، بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند.
در متن پیام وی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

قدس تنها یک مکان مقدس و زیارتگاه نیست، بلکه نقطه تلاقی و برخورد جهان اسلام با تمام وجود آن و جهان کفر و استکبار با همه هیمنه و دارایی اش است.
ابتکار هوشمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز قدس، همه نقشه های استکباری نظام سلطه را در تسلط بر خاورمیانه بزرگ نقش بر آب ساخت و چراغ روشنی را در شب ظلمانی و تیره امت های اسلامی روشن نمود تا ضمن هوشیاری و مقابله با ترفندهای جدید استعمار نو، نقشه راه مقابله را همواره مقابل چشمان خود داشته باشند.
شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه ها سال است حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.
بدینوسیله از آحاد امت اسلامی ، به ویژه از کشاورزان، بهره برداران، روستائیان، عشایر و کارکنان مجموعه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان دعوت می شود تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

رحمت الله پریچهر
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.