jahad_header (5)

دعوت بخش کشاورزی خوزستان به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن96/11/21

 

 

 

دعوت بخش کشاورزی خوزستان به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از جامعه کشاورزی استان جهت شرکت در ۲۲ بهمن دعوت کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در بیانیه ای از جامعه کشاورزی استان جهت حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم.والفجر. و لیال عشر.والشفع و الوتر.والیل اذا یسر.

دهه فجر آغازی بود بر رهایی ملتی که از ظلم ستمشاهی به تنگ آمده بود و در پرتو رهبری رادمرد بزرگ تاریخ، راه روشن سعادت را برگزید و نهال انقلاب شکوهمند اسلامی را با خون خود آبیاری کرد. بی شک نقش عشایر و روستاییان غیور و ولایتمدار در به ثمر رسیدن این درخت تنومند بسیار پررنگ است

در این برهه از زمان که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته نقشه های شوم در سر می پرورانند وظیفه ماست که امانت رهبر کبیر انقلاب را به صاحب اصلیش امام زمان(عج)  برسانیم.

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر خوزستان با تمام اقوام از شمال تا جنوب آماده است با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کرده و بار دیگر مشت های گره کرده خود را بر دهان یاوه گویان کوته بین بکوبد.

جامعه کشاورزی استان اعم از تولیدکنندگان ، دامپروران، کشاورزان، عشایر و روستاییان، جهادگران و سنگرسازان بی سنگر همانگونه که در صحنه های اقتصادی و دفاع از کشور نقش پررنگی ایفا کرده اند در یوم الله ۲۲ بهمن نیز در کنار سایر اقشار در وحدت و پشتیبانی از نظام اسلامی پیشگام خواهند بود.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.