jahad_header (5)

خوزستان میزبان رؤسای جهاد کشاورزی منطقه 2 کشور97/2/8

 

 

خوزستان میزبان رؤسای جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور

همایش رؤسای سازمان  جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور در اهواز برگزار گردید.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور مشاور وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان ها ، رییس سازمان امور اراضی کشور، معاون توسعه اراضی و تعیین تکلیف، معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی، مدیر دفتر حفظ کاربری اراضی ، مدیر کل حقوقی سازمان امور اراضی و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور همایش رؤسای جهاد کشاورزی منطقه ۲ کشور در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تشکیل شد.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان ها گفت: از سال ۹۳ که موضوع اراضی تداخلی و تغییر کاربری اراضی  مطرح گردید جلسات مستمری در سطح استان ها برگزار گردید و روسای سازمان جهاد کشاورزی نتنایج آن را به ما اعلام می کنند.

محمود فتاح الجنان افزود: برای تسریع در امور ، باید با وسواس کمتری مسائل مربوط به رفع تداخلات اراضی را حل کنیم .

رییس سازمان امور اراضی کشور هم گفت: یکی از موضوعات مهم که در دستور کار دولت و جهاد کشاورزی قرار گرفته است بحث اجرای قوانین رفع موانع تولید در حوزه اجرای قوانین و مقررات موازی و مستثنیات مردم می باشد.

علیرضا اورنگی ادامه داد: هدف از قانون تغییر کاربری اراضی نیز حمایت از تولیدکنندگان و بهره برداران می باشد تا با کمترین دغدغه به کارهای خود بپردازند.

وی اظهار داشت: از سال ۹۴ که در وزارت این قوانین ابلاغ گردید تاکنون ۷ میلیون هکتار از اراضی کشور را در دستور کار کاداستر قرار دادیم که ۳ میلیون هکتار  نهایی شده و در سامانه ثبت اسناد قرار داده می شود.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.