jahad_header (5)

خوزستان تامین کننده 20 درصد گندم مورد نیاز کشور


‎مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از برگزاری نخستین مرحله از جلسات برنامه ریزی جهت خرید تضمینی گندم و کلزا در استان خبر داد.
‎به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به منظور برنامه ريزي، آمادگي و فراهم سازي تمهيدات و اتخاذ تدابير در خصوص اقدامات عمليات قبل از خريد تضميني گندم و دانه هاي روغني سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نخستین جلسه در این ارتباط با حضور معاونین، مدیران این اداره کل برگزار گردید.
‎وی با اشاره به نقش استان خوزستان در تامین ۲۰ درصد از گندم کشور اظهار کرد: از آن جایی که این استان جز اولین مناطق کشور است که برداشت گندم و کلزا در آن آغاز می شود، نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامعی برای این مهم بوده که در همین راستا مکاتبات اولیه با دستگاه های مرتبط و مشاورین خرید تضمینی در دست اقدام قرار دارد.
‎جهان نژادیان افزود: خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان در یک بازه‌ی زمانی ۴۰ روزه انجام می شود و همین موضوع باعث متفاوت بودن این استان با سایر استان ها و حساسیت دو چندان آن می شود.
‎وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به مانند سال های گذشته برگ زرین دیگری در حوزه خرید گندم به افتخارات خوزستان بیافزاییم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.