jahad_header (5)

خرید بیش از 890 هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این مطلب که خرید گندم از مرز ۸۴ هزار تن در روز گذشت اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۹۰ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان, امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت: تا کنون بیش از ۸۶۴ هزار و ۳۳۷ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی ضمن اشاره به خرید کلزا در استان افزود: تاکنون بیش از ۲۶ هزار و ۱۸۵ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری و و به فوریت به کارخانه روغن کشی گچساران منتقل شده است.

جهان نژادیان در ادامه بیان داشت: تا کنون بیش از ۲۶۲ هزار تن گندم از مراکز خرید به مراکز استاندارد داخل و خارج استان و استان‌های نیازمند حمل شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب کشاورزان برای تحویل محصولات خود به مراکز خرید دولتی بیان داشت: در حال حاضر خرید گندم از مرز ۸۴ هزار تن در روز گذشته است.

جهان نژادیان در خاتمه تصریح کرد: تاکنون ۴۹۰۰میلیارد تومان به صورت علی الحساب و از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.