jahad_header (5)

خرید بیش از ۴۴۱ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این مطلب که خرید گندم از مرز ۶۸ هزار تن در روز گذشت اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۴۱ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان, امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان این مطلب که در سال گذشته زمان خرید از تاریخ ۱۶ فروردین و امسال از تاریخ ۲۳ فروردین آغاز شده است گفت: تا کنون ۴۲۰ هزار و ۴۹۴ گندم از کشاورزان استان خریداری شده که این میزان در سال گذشته در همین زمان ۴۱۸ هزار تن بوده است.
وی ضمن اشاره به خرید کلزا در استان افزود: تاکنون بیش از ۲۱ هزار و ۷۸۷ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری و وبه فوریت به کارخانه روغن کشی گچساران منتقل گردیدند.
جهان نژادیان در ادامه بیان داشت: تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید به مراکز استاندارد داخل و خارج استان و استان‌های نیازمند حمل شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب کشاورزان برای تحویل محصولات خود به مراکز خرید دولتی بیان داشت: در حال حاضر خرید گندم از مرز ۶۸ هزار تن در روز گذشته است.
جهان نژادیان در خاتمه تصریح کرد تاکنون یک هزار ۳۷۱ میلیارد تومان به صورت علی الحساب و از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان استان واریز شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.