jahad_header (5)

حمایت از بخش خصوصی برگ برنده دولت ها99/03/07

حمایت از بخش خصوصی برگ برنده دولت ها

استاندار خوزستان گفت: با حمایت از بخش خصوصی، استان و کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت خواهیم برد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: استاندار در مراسم افتتاحیه واحد مرغ تخمگذار صنعتی در رامهرمز گفت: استان خوزستان به واسطه قابلیت منحصر به فردش در بخش کشاورزی و تأمین امنیت غذایی نقش بی بدیلی را در کشور ایفا می کند.

غلامرضا شریعتی افزود: در سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم حدود دو برابر نیاز استان تولید شد همچنین بیش از ۷۰هزار تن کلزا در سال جاری در استان خریداری شده که ۲۱ هزار تن بیش از مدت مشابه سال گذشته می باشد.

وی با اشاره به تولید ۱۷ و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان اظهار داشت: اقدامات زیر ساختی که که دولت در این زمینه انجام داده است در تاریخ کشاورزی کشور بی سابقه بوده است و از آن جمله می توان به طرح عظیم ۵۵۰ هزار هکتاری اشاره کرد که فاز اول آن با حدود ۲۰۰ میلیارد دلار به پایان رسید.

شریعتی ادامه داد: این زیر ساخت ها شرایط را برای رشد و توسعه بیشتر تولید محصولات فراهم می کند به طوریکه ظرف چند سال آینده با انجام کارهای زیرساختی، بالا بردن بهره وری ، اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، تولید محصولات کشاورزی استان به حدود ۲۳ میلیون تن خواهد رسید که این امر منجر به افزایش ثروت، بهبود معیشت کشاورزان، بالا رفتن قدرت خرید آن ها خواهد شد.

وی وظیفه دولت را تأمین زیر ساخت ها و رفع موانع عنوان کرد و تصریح نمود: کار با دولت سال هاست که در دنیا منسوخ شده و باید توسط بخش خصوصی صورت پذیرد بنابر این باید موانع را از سر راه بخش خصوصی برداریم و قدرت ریسک را بالاتر ببریم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.