jahad_header (5)

حل مشکل توزیع نهاده های دامی با سفر وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان99/02/09

حل مشکل توزیع نهاده های دامی با سفر وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در نشستی که در بندر امام برگزار خواهد شد برای تسهیل در روند توزیع نهاده های دامی تصمیم گیری خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در گفتگو با صدا وسیمای خوزستان  گفت: قسمت عمده نهاده های دامی از جمله ذرت ، کنجاله سویا ، جو و دانه سویا از طریق بندر امام وارد کشور می شود و سالانه به طور متوسط ۷۳ تا ۷۵ درصد نهاده های دامی کشور از طریق بندر امام وارد می شود.

کیخسرو چنگلوایی با بیان اینکه خوزستان نه تنها  در تولید نهاده های کشاورزی بلکه در ورود نهاده های دامی نقش اساسی دارد افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین این نهاده ها وجود ندارد  و فقط در توزیع دچار مشکل هستیم.

وی به اولین سفر استانی وزیر جهاد کشاورزی به استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: کاظم خاوازی در این سفر از اسکله ها، کشتی های در حال تخلیه، محوطه ها  وکارخانه های روغن کشی بازدید خواهد کرد.

چنگلوایی ادامه داد: در این بازدید استاندار خوزستان نیز وزیر جهاد کشاورزی را همراهی خواهند کرد و در نشستی که در بندر امام برگزار خواهد شد برای تسهیل در روند توزیع نهاده های دامی تصمیم گیری خواهد شد.

وی درپایان با اشاره به اینکه ۹۴ درصد کنجاله سویا از خارج کشور تأمین می شود تصریح نمود: در حال حاضر ۳ میلیون تن نهاد دامی درانبارهای بندرامام موجود می باشد و چندین کشتی نیز در لنگرگاه منتظر ورود به بندر امام هستند.

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.