jahad_header (5)

حضور پررنگ سیلوداران و کارخانه داران بخش خصوصی در عرصه خرید گندم در خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان همزمان با آغاز فصل برداشت گندم و کلزا در استان، بر حضور پررنگ سیلوداران و کارخانه داران بخش خصوصی در عرصه خرید گندم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان در جلسه ای که با حضور سیلوداران و کارخانه داران بخش خصوصی همزمان با آغاز فصل برداشت گندم و کلزا برگزار شد وی ضمن بررسی عملکرد سال گذشته بخش خصوصی در فرآیند خرید تضمینی گفت: سال گذشته حضور میدانی و مشارکت بخش خصوصی نسبت به سال های قبل بیشتر بود.
وی با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد بخش خصوصی بیان داشت: هر میزان که خرید سیلوها و کارخانجات بخش خصوصی افزایش یابد، حمل و نقل کمتر و نگهداری مناسب و استاندارد گندم بیشتر خواهد شد که به طبع آن در هزینه های دولت صرفه جویی حاصل می شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ضمن اشاره به سطح زیر کشت دو محصول استراتژیک گندم و کلزا در استان گفت: پیش بینی می شود در سال جاری بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شود.
جهان نژادیان بر تلاش بیش از پیش دست اندرکاران خرید تضمینی برای جذب حداکثری کشاورزان تاکید و بیان کرد: باید تلاش کنیم که در سال پیش رو ضمن خرید حداکثری از کشاورزان سخت کوش، امنیت غذایی دچار هیچگونه خلل و رویداد مخاطره آمیزی نگردد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.