jahad_header (5)

جوان سازی بدنه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان97/5/8

جوان سازی بدنه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

مهدی نصیر پور به عنوان دستیار جوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست روابط عمومی سازمان از انتصاب مهدی نصیر پور به عنوان دستیار جوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

ژاله کریمی نژاد  از مهمترین اهداف این انتصاب را ایجاد تعامل دو طرفه قشر جوان شاغل در سازمان با بدنه سازمانی جهت بیان دیدگاه ها ، ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده بدون واسطه با مدیران، جمع آوری، بررسی و انعکاس نظرات به واحدهای مرتبط و در صورت لزوم به ریاست سازمان عنوان نمود.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اولین سازمانی است که بخش ارتباط با دستیار جوان ریاست سازمان را در وب سایت سازمانی فعال نموده است.

کریمی نژاد اظهار داشت: با توجه به بعد مسافتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها ، تعامل بهتر و ارتباط سریعتر با ریاست سازمان و حوزه مدیریت و  همچنین فعال سازی و جان بخشیدن به بخش ارتباط با ما در وب سایت سازمان در راستای توسعه دولت الکترونیک این اقدام بسیار موثر می باشد.

وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح تمامی افراد حوزه جوانان شامل بهره برداران ، کارشناسان پهنه بندی، ارباب رجوع، کارشناسان سازمان و ادارات تابعه و  مراکز تحقیقات می باشند اظهار داشت: مخاطبان جهت ارسال نظرات پس از ورود به سایت سازمان جهاد کشاورزی استان به آدرس ajkhz.ir  وارد قسمت ارتباط با ما شده  و سپس گزینه ارتباط با دستیار جوان را انتخاب نمایند.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.