jahad_header (5)

ثبت رکورد تاریخی خرید گندم کشور در خوزستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که خرید گندم از کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۰۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید رحمت ا... پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که رکورد تاریخی خرید گندم کشور در خوزستان شکسته شد اظهار کرد: تا کنون یک میلیون و ۷۰۳ هزار و ۵۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تحویل گندم برداشت شده از سطح مزارع استان به مراکز دولتی با استقبال بسیار خوب کشاورزان عزیز مواجه شده اظهار کرد: به لطف خداوند، همت کشاورزان، محققین مراکز تحقیقاتی استان و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این عرصه کار خرید تضمینی گندم در استان به بهترین شکل ممکن و با موفقیت انجام شده است.

پریچهر گفت: رکورد خرید گندم در استان نسبت به سنوات قبل شکسته شده و خوزستان همچنان پیشتاز تولید و خرید تضمینی گندم کشور است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده تا کنون بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان عزیز استان واریز شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.