jahad_header (5)

تکریم ارباب رجوع با عدم لزوم حضور فیزیکی در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان99/06/04

 

تکریم ارباب رجوع با عدم لزوم حضور فیزیکی در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

سرپرست مدیریت امور اراضی استان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و طی جلسات متعدد با کارشناسان امر بر اجرای طرح کاهش حضور فیزیکی ارباب رجوع در ستاد امور اراضی سازمان  تصمیم گیری شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست مدیریت امور اراضی استان گفت : طرح تكريم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از طرح های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضايت ارباب رجوع و ارتقاي سطح کارآمدي نظام اداري در ميان ساير طرحهاي تحول اداري توجه بيشتري را به خود معطوف داشته است که در همه سازمانها نقش محوري و اساسي دارد و ما نیز به دنبال این هستیم که کارکنان این مسئله را رعایت نمایند .

میان آب افزود : با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و طی جلسات متعدد با کارشناسان امر تصمیم بر اجرای طرح کاهش حضور فیزیکی ارباب رجوع در ستاد امور اراضی سازمان گردید .

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها موظفند نماینده خود را به صورت هفتگی یا هر ۱۵ روزیکبار جهت تحویل پرونده های تکمیل شده متقاضیان به دبیرخانه های کمیسیون مواد ۲ و ۲۱، تبصره ۱ و ۴ ، رفع تداخلات،شورای هیات هفت نفره، هیات نظارت ماده ۳۳، شورای اصلاحات ارضی، اراضی بایر، کشت موقت و ... مستقر در مدیریت اموراراضی استان تحویل نمایند.

میان آب ادامه داد : مدیریت امور اراضی استان نیز موظف است با تشکیل منظم کمیسیون ها ، نتیجه نهایی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها به متقاضیان اعلام نماید .

وی اضافه کرد : پیش از این ارباب رجوع جهت پیگیری پرونده و درخواست خود از اقصی نقاط استان به مرکزاستان مراجعه می کردند که این امر ضمن تحمیل هزینه تردد غیرموثر ارباب رجوع و مخاطرات راه ، باعث اطاله رسیدگی به پرونده ها و درخواست های متقاضیان می شده است که با اجرای این طرح به اهدافی نظیر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وحفظ سلامت جامعه، عدم تحمیل هزینه های تردد غیرموثر ارباب رجوع، ارتقاء سلامت و شفافیت اداری، افزایش ميزان بهره وري، کارآيي و اثربخشي امور، بهبود ارايه خدمات، کاهش ميزان تعارضات بين مردم و کارکنان ، کوتاه نمودن دست دلالان،شناسايي بهتر نقاط قوت و ضعف ، محيط با انگیزه کاري بیشتر براي کارکنان و ... دست خواهیم یافت.

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.