jahad_header (5)

توسعه حمل و نقل ریلی گندم از شهرستان های برتر در تولید دانه های طلایی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، از ظرفیت حمل و نقل ریلی سیلوی شهرستان های اندیمشک و شوش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به همراه مدیر راه آهن شهرستان شوش و بخش خصوصی از ظرفیت حمل ریلی سیلوی گندم شهرستان های اندیمشک، شوش و پایانه بارانداز ریلی این شهرستان ها بازدید کرد.

امید جهان نژادیان در حاشیه این بازدید گفت: با عنایت به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه حمل و نقل ریلی و با توجه به این مهم که جابجایی ریلی ۳۰ درصد نسبت به انتقال جاده ای ارزان تر است و حمل کالاهای یارانه ای در حمل و نقل ریلی از امنیت بیشتری برخوردار است باید در جهت توسعه این حمل و نقل تلاش کنیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در ادامه افزود: با توجه به این که در حمل و نقل ریلی حجم انبوهی از کالا به صورت متمرکز منتقل می شود و این که حمل ریلی در اختیار دولت می باشد از بسیاری اتفاقات حاشیه ای مصون می باشد.

جهان نژادیان با تاکید بر این که حمل ریلی منافع ملی را به همراه دارد گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی در تلاش است که ارسال گندم از شهرستان های گندم خیز استان از جمله شوش، اندیمشک و شوشتر را با توسعه حمل ریلی عملیاتی نماید.

وی در پایان گفت: بر همین اساس با برنامه ریزی های انجام شده مقرر گردید با سرمایه گزاری بخش خصوصی نسبت به ایجاد بارانداز در شهرستان شوش حمل ریلی بیش از بیش پر رونق گردد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.