jahad_header (5)

توسعه بازرگانی از تنظیم بازار تا جذب تسهیلات بانکی

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به تشریح عملکرد یکساله این معاونت از سال ۱۴۰۱ تا کنون پرداخت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، عبدالهادی فرخ تبار سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تشریح عملکرد یکساله این معاونت گفت: در دولت مردمی سیزدهم و با یاری خداوند در بخش شاخص های برنامه ریزی و اقتصادی از سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۵ هزار و ۱۲۱ تن توزیع انواع کالای اساسی و از ابتدای قانون انتزاع تا کنون ۲۷ هزار و ۹۹۳ مورد بازرسی در استان انجام شده است.
وی در ادامه به شاخص های تنظیم بازار در استان اشاره و بیان کرد: تا کنون تعداد ۳۶۷ مورد گزارش روزانه، ۳۷ هزار و ۲۴۳ مورد بازرسی و ۳ هزار ۴۳۵ بار حضور در سامانه سیمبا و ثبت سفارشات در این سامانه صورت گرفته است.
فرخ تبار همچنین افزود: از سال ۱۴۰۱ تا کنون ۲۵۰ هزار تن افزایش ظرفیت ماده خام صنایع کشاورزی، ۱.۴۷ درصد رشد محصولات فرآوری شده نسبت به کل محصولات کشاورزی، ۵۱۲ مورد ایجاد اشتغال و ۸ مورد بازسازی و نوسازی واحدها را در استان شاهد بودیم.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به طرح ها و موافقت نامه های استان تصریح کرد: از سال ۱۴۰۱ تا کنون ۲ هزار و ۱۰۴ مورد درخواست بررسی و اقدام شده در سامانه سماک به ثبت رسیده است همچنین ۳۵ پروانه بهره برداری، ۵۴ جواز تاسیس،۳۲۷ مورد موافقت نامه اولیه، ۴۶ طرح ثبت شده جهت اخذ تسهیلات، ۴۹ طرح مصوب شده و تعداد ۲۴ طرح دارای جذب تسهیلات بانکی در استان خوزستان ثبت و پیگیری شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.