jahad_header (5)

توزیع کالاهای اساسی در خوزستان طبق روال عادی

توزیع کالاهای اساسی در خوزستان طبق روال عادی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کالا‌های اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره شده و توزیع کالا‌های اساسی طی چند روز آینده در خوزستان به روال عادی باز خواهد گشت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رئیس سازمان  در گفتگوی تلویزیونی گفت: به دلیل اختلاف قیمت برخی از کالا‌ها و برخی از شایعات شاهد حجم زیاد تقاضا در فروشگاه‌ها بودیم و به همین دلیل کمبود برخی از اقلام اساسی حس  می‌شد درصورتیکه کمبودی وجود ندارد و مردم نگران هیچگونه کمبود کالایی نباشند

خدارحم امیری زاده افزود: برای تامین و توزیع کالا‌های اساسی از جمله مرغ، شکر، روغن و برنج در خوزستان مشکلی وجود نداشته و مردم نگران کمبود کالا در استان نباشند.

وی از افزایش جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: کشتارگاه‌ها روز جمعه به خاطر تعطیلی کشتار انجام ندادند، ولی مرغ منجمد و گرم به مقدار کافی در استان موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح نمود: کالا‌های اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره شده و توزیع کالا‌های اساسی طی چند روز آینده در خوزستان به روال عادی باز خواهد گشت.

امیری زاده بر  تقویت و افزایش گروه‌های نظارتی تاکید و اضافه کرد: گروه‌های نظارتی در شهر‌های مختلف استان به صورت مستمر فعالیت دارند و عملکرد بازار  را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه در تامین شکر در خوزستان هیچ محدودیتی وجود نداشته و شکر به مقدار لازم در اختیار عاملان توزیع قرار خواهد گرفت بیان کرد: برای توزیع برنج خارجی ۱۱۲۱پیگیری لازم انجام شده و علاوه بر این برنج تایلندی نیز تا چند روز آینده در بازار توزیع خواهد شد.
 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.