jahad_header (5)

توزیع اقلام خوراکی بین مواکب توسط سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

توزیع اقلام خوراکی بین مواکب  توسط سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

یک هزار و ۲۶ تن اقلام خوراکی میان موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی استان خوزستان از روز تاسوعا تاکنون توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی خوزستان از توزیع یک هزار و ۲۶ تن اقلام خوراکی میان موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی استان خوزستان از روز تاسوعا تاکنون خبر داد.

عبدالهادی فرخ‌تبار با بیان اینکه پشتیبانی اقلام خوراکی در میان موکب‌های طریق الحسین، موکب‌های مستقر در مرزها و مواکب مستقر در خاک عراق در حال انجام است، اظهار داشت: توزیع اقلام در میان موکب‌های مستقر در خاک عراق از دو هفته گذشته با هماهنگی ستاد کل بازسازی عتبات استان انجام شده است.

وی افزود: نیازهای موکب‌ها بر حسب اسامی، کد ثبت شده و درخواست‌های موکب‌ها تهیه و توزیع شد و برای موکب‌هایی که مقرر شده در خاک عراق مستقر شوند، توزیع تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

فرخ تبار تصریح کرد: برای موکب‌هایی که در مسیرهای منتهی به مرزها مستقر هستند نیز پیش‌بینی اقلام صورت گرفته که شامل برنج، شکر، گوشت و مرغ منجمد هستند که در اختیار آنها قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: مراکز پشتیبانی و تدارکاتی نیز عمدتا در شهرهای اهواز، آبادان و دشت آزادگان قرار دارد که عاملین توزیع کننده، اقلام را پس از دریافت از انبارها و سردخانه‌های مرتبط، با معرفی ستاد بازسازی کل عتبات در اختیار موکب‌ها قرار خواهند داد.

فرخ‌تبار با بیان اینکه از روز تاسوعا تاکنون نیز یک هزار و ۲۶ تن اقلام خوراکی در میان موکب‌ها و هیئت‌های استان توزیع شده ، گفت: از روز تاسوعا تاکنون و تحت عنوان طرح محرم میزان ۱۵۵ تن گوشت، ۴۹ تن مرغ مرغ منجمد، ۶۱۲ تن برنج و ۲۱۰ تن شکر در میان موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی توزیع شده است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته استقبال از این موارد خوب بوده و تعداد قابل توجهی از موکب‌ها اقلام خود را دریافت کرده‌اند.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.