jahad_header (5)

تهیه غذای حلال با تلاش دامپزشکی خوزستان

تهیه غذای حلال با تلاش دامپزشکی خوزستان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تهیه غذای حلال در نقطه مقابل کاری که دشمن  برای ترویج حرام خواری در حال انجام است به خوبی توسط اداره کل دامپزشکی و همکاری دستگاه های مرتبط در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، به مناسبت هفته دامپزشکی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با مدیر کل دامپزشکی استان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر رجب پور گفت: اقدامات این اداره کل نسبت به گذشته بخصوص در خدمات جهادی و بدون هزینه برای دامداران از جهش خوبی برخودار بوده است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی وظیفه تأمین امنیت غذایی را بر عهده دارد و دامپزشکی کنار تأمین امنیت غذایی ، ایمن سازی غذایی و تهیه غذای حلال را به شکل مطلوبی مدیریت می کند.

رجب پور تصریح کرد: در تابستان های گذشته چالش آب آشامیدنی دام ها بخصوص در پایین دست رودخانه بدلیل خشکسالی و کم  آبی وجود داشت که امسال در نتیجه اقدامات و تدابیر صورت گرفته تنش آبی کمتری به وجود آمد.

وی اظهار داشت: تهیه غذای حلال در نقطه مقابل کاری که دشمن  برای ترویج حرام خواری در حال انجام است به خوبی توسط اداره کل دامپزشکی و همکاری دستگاه های مرتبط در حال انجام است.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.