jahad_header (5)

تنوع تولید و مصرف بهینه آب با ایجاد شهرک گلخانه ای در ایذه

تنوع تولید و مصرف بهینه آب با ایجاد شهرک گلخانه ای در ایذه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: ۱۷ واحد گلخانه  در مساحتی  به میزان ۱۷ هکتار در منطقه نوترکی شهرستان ایذه در حال احداث می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: جلسه بررسی و رفع  مشکلات مجتمع گلخانه ای  شهرستان ایذه با حضور  مدیر شرکت شهرک‌های گلخانه ای استان، رئیس بانک کشاورزی ، روسای ادارات گاز و برق و متقاضیان طرح در  این شهرستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه مهمترین اقدام برای حمایت از این صنعت را   سرمایه گذاری عنوان و اضافه کرد: این امر علاوه بر حل معضل اشتغال شهرستان، بعنوان الگوی مصرف بهینه آب و تنوع تولید و همچنین مدیریت و پشتیبانی زنجیره تولید، مزایای فراوانی دارد که هیچگاه گلخانه های تک واحدی به تنهایی قادر به ایجاد این مزایا نخواهند بود.

کوروش  نوروزی بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای کشاورزی اشاره کرد و افزود: تامین زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای کشاورزی از جمله برق، گاز و آب در راستای تسهیل در تولید جزو اولویت‌های اصلی است.

 وی همچنین نقش شهرک‌ گلخانه‌ای  در افزایش صادرات صیفی جات و تولید انواع محصولات گلخانه‌ای  را بسیار   موثر دانست  و تصریح نمود:۱۷ واحد گلخانه  ۷  الی ۱۰ هزار متر  مربعی در مساحتی  به میزان ۱۷ هکتار در منطقه نوترکی شهرستان ایذه در حال احداث می باشد .

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.