jahad_header (5)

تلاش برای صیانت از محصول گندم خوزستان97/2/10

تلاش برای صیانت از محصول گندم خوزستان

جلسه ستاد برداشت محصولات پاییزه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار گردید.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: با حضور معاون اقتصادی استاندار، ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان، مدیر کل تعاون روستایی و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی ذیربط در امر برداشت محصولات زراعی پاییزه در سازمان برگزار گردید.

محمد قاسمی نژاد معاون بهبود تولیدا ت گیاهی  سازمان این ستاد را عالی ترین مرجع تصمیم گیری در خصوص موضوعات مرتبط با برداشت محصولات زراعی پاییزه به ویژه گندم و کلزا خواند و از نخستین مرحله پرداخت وجه گندمکاران خبر داد و گفت: تاکنون ۵۲۰ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت گردیده است.

مدیر کل تعاون روستایی استان نیز از تمهیدات لازم جهت پوشش گندم خریداری شده در مراکز روباز با توجه به شرایط جوی خبر داد و افزود: امکانات مورد نیاز برای حمل گندم های خریداری شده از مراکز خرید به محل های استاندارد نگهداری گندم فراهم شده است.

معاون اقتصادی استاندار در این جلسه خواستار انسجام و استمرار جلسات ستاد جهت تسهیل امر خرید و حمل محصولات شد و تأکید کرد تا پیش از ۳۱ تیر ماه عملیات خرید به اتمام برسد و از تعاون روستایی و اداره غله خواست در تنظیم اسناد و پیگیری پرداخت جه محصولات جدیت بیشتری داشته باشند.

بحرینی مقدم با تأکید بر کیفیت گندم خوزستان خواستار صیانت از محصول و دقت در خرید و نگهداشت محصول شد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.