jahad_header (5)

تلاش برای تولید گندم با کیفیت و دستیابی به خودکفایی در تولید گندم

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از نخستین نمایشگاه نان استان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تولید گندم با کیفیت در کشور و دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک تلاش می‌کنیم،

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی طی سفر به خوزستان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نان استان حضور یافت و از این نمایشگاه بازدید کرد. وی ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه اظهار کرد: استان زرخیز خوزستان رتبه نخست تولید گندم کشور را به خود اختصاص داد و استان طلایی کشور نام گرفت. مهاجر افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان در تولید انواع محصولات کشاورزی به خصوص گندم، این استان می‌تواند در دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک نقش بسزایی را ایفا کند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک در کشور اشاره و بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت به فضل الهی و همت کشاورزان و همه دست اندرکاران این عرصه باید بتوانیم با افزایش تولید گندم به خودکفایی مطلق این محصول استراتژیک در کشور دست یابیم.

وی با بیان این مطلب که امروز مصادف شد با آیین اختتامیه نخستین جشنواره نان استان خوزستان اظهار کرد: نان مهم‌ترین قوت غذایی بیشتر مردم دنیا به خصوص مردم عزیز ایران است.

مهاجر با بیان این مطلب که یکی از موضوعات مهم در تولید گندم، تولید نان با کیفیت است گفت: ما باید در کنار توجه به کمیت تولید بتوانیم نان با کیفیت تولید کرده تا ضمن ایجاد سلامت در جامعه به کاهش ضایعات نان نیز کمک کنیم.

لازم به ذکر است، نخستین نمایشگاه نان خوزستان به همت اداره کل قله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در محل سیلوی قدیمی اهواز (شهید آذرپیکان) از بیست و چهارم تا بیست و هفتم آبان ماه برگزار شد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.