jahad_header (5)

تقدیر از رئیس اسبق هیات مدیره هلدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

تقدیر از رئیس اسبق هیات مدیره هلدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی 
رییس سازمان جهاد کشاورزی از رییس اسبق هیئت مدیره بزرگترین شرکت کشاورزی صنعتی کشور به عنوان منتخب چهره ملی آب در بخش کشاورزی تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان :رییس سازمان در پیامی از رییس اسبق هیئت مدیره هلدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی (بزرگ‌ترین شرکت کشاورزی صنعتی کشور )به عنوان منتخب چهره ملی آب در بخش کشاورزی تقدیر کرد.
در پیام وی آمده است:
جناب آقای حسین آمیلی
رئیس اسبق هیات مدیره هلدینگ شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی (بزرگترین شرکت کشاورزی صنعتی کشور)
 
با سلام و تحیات
 پاسداشت، صیانت و افزایش بهره وری آب، این الفبای زندگی و آبادانی در بخش کشاورزی، اقدامی است ارزشمند، قابل تقدیر و تحسین که علاوه بر تامین امنیت غذایی، سنگ بنای توسعه این نوع تفکر برای حفاظت و استفاده بهینه از یکی از ارکان مهم هستی، یعنی آب، در میان سایر بهره برداران فهیم و کشت و صنعتهای بخش کشاورزی است.
اینجانب با کمال خرسندی، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان منتخب چهره ملی آب در بخش کشاورزی از سوی مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و اتاق آب ایران با شعار "ارزشگذاری آب، توسعه پایدار و منفعت همگانی" در سال جاری حضورتان تبریک عرض نموده و شما را به ترغیب و ارائه الگو برای اشاعه این امر مهم به سایر بهره برداران عزیز و کشت و صنعتها دعوت می نمایم.آرزومند توفیق پیش از پیش، سعادت و سلامت شما از درگاه باریتعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) می باشم.  
                                                                                    خدارحم امیری زاده
                                                    رئیس سازمان


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.