jahad_header (5)

تفکر جهادی در قرارگاه حیدریون

تفکر جهادی در قرارگاه حیدریون

نشست قرارگاه حیدریون در سازمان جهاد کشاورزی  خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رئیس سازمان در نشست  قرارگاه حیدریون  گفت : ما در بخش تامین امنیت غذایی مسئول سفره های مردم هستیم و باید با تفکر خوب و انقلابی و صادقانه این ماموریت را انجام دهیم

خدارحم امیری زاده افزود: اقدامات داوطلبانه و جهادی کارهای بزرگی بود که در این نظام مقدس به یادگار ماندند و به کشورهای مسلمان و غیر مسلمان صادر شدند بنابراین برای انجام چنین اقداماتی تهذیب نفس داشت.

وی با بیان اینکه ما یکی از دو بال انقلاب هستیم و نباید اجازه دهیم نام جهاد از یاد برده شود اظهار داشت: جهاد و بسیج فقط لباس نیست بلکه یک تفکر و اندیشه خداپسندانه است که شاید در وجود هرکسی متبلور نشود

وی بر توسعه قرارگاه حیدریون و ترغیب دیگران برای عضویت در این قرارگاه تاکید کرد.

مسئول قرارگاه حیدریون وزارت نیز در این نشست گفت: استان خوزستان ۴۰ درصد منابع امنیت غذایی کشور را تامین می کند و مهد سردارانی همچون جهان آراست که فرهنگ مقاومت را نهادینه کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: اگر مهندسی جهاد نبود انتهای جنگ به شیوه دیگری رقم می خورد

وی با بیان اینکه قرارگاه حیدریون با رویکرد تخصصی در حوزه کشاورزی در روستاها و عشایر شکل گرفته است تصریح نمود: ۱۵ هزار بسته کمک مومنانه در قالب قرارگاه حیدریون در روستاهای محروم توزیع شد همچنین ۵ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل ۹۸ نیز در دست ساخت است که یک واحد آن تحویل شده است .

ابراهیمی مبارزه با آفات ،امنیت غذایی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط قرارگاه حیدریون دانست و اظهار داشت : به دلیل اهمیت، استان خوزستان اولین استانی است که فرمانداران حیدریون در تمام شهرستان های آن مستقر شده اند.

در پایان این نشست به ۵ نفر به عنوان مدیران حیدریون شهرستان های باغملک، آبادان، اندیکا ، دزفول و اهواز حکم انتصاب اهدا شد.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.