jahad_header (5)

تعامل دیرینه و دوستانه سپاه و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

تعامل دیرینه و دوستانه سپاه و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

رییس سازمان علمی پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولی عصر(عج) رابطه سپاه و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان را دیرینه و دوستانه خواند.

رییس سازمان علمی پژوهشی و فناوری سپاه حضرت ولی عصر(عج) در جلسه ای که در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار گردید گفت: در راستای جهاد علمی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری سازمان علمی پژوهشی و فناوری سپاه تشکیل گردید تا حرکت بزرگی در این مسیر صورت گیرد.

سرهنگ عبدالله بابااحمدیان با اشاره به نقش سپاه در سه دهه اخیر افزود: دهه اول با نام دهه امنیت و دفاع ، دهه دوم سازندگی و دهه سوم دهه اقتصادی نامگذاری شد که در این سه دهه نقش علم بسیار پررنگ بوده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف این سازمان حمایت از پژوهشهای علمی، نخبگان ، مخترعان و کسانی است که در حوزه علم و فناوری تلاش می کنند.

بابااحمدیان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در زمینه کشاورزی در استان وجود دارد خوزستان یکی از مهم ترین تولید کنندگان مواد غذایی در کشور می باشد.

وی تصریح نمود: ما در حوزه های علمی و پژوهشی آمادگی هرگونه همکاری داریم و علاقمند به تعامل دوستانه با سازمان جهاد کشاورزی هستیم طوری که از نظر تجهیزات و امکانات مانند زمان جنگ حاضر به هرگونه همکاری در زمینه های مختلف خواهیم بود.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.