jahad_header (5)

تشدید نظارت و برخورد با متخلفین واحد های صنفی در آبادان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان ضمن اشاره به تشدید نظارت و برخورد با متخلفین واحد های صنفی، از کشف و ضبط ۸۴ کیلوگرم فرآورده خام دامی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان ضمن اعلام این خبر گفت: نظارت بر بازار، قیمت ها و نحوه توزیع کالای اساسی در روزهای ماه مبارک رمضان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و متخلفین طبق قانون مشمول جریمه های سنگین خواهند شد.

وی در ادامه افزود، طی بازرسی مشترک فرماندار ویژه آبادان، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و سایر اعضای ستاد تنظیم بازار، دو واحد زنجیره ای هایپر پروتئین با نصب بنر اخطار پلمپ گرفتند و یک واحد فست فود و یک واحد قصابی و یک میوه فروشی مشمول جریمه نقدی سنگین و نصب بنر شدند همچنین ۸۴ کیلوگرم فرآورده خام دامی منقضی توسط اداره دامپزشکی این شهرستان کشف و ضبط گردید.

دشتی نژاد اظهار داشت: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۳۵ تماس حاصل نموده و یا  به اداره  تعزیرات و یا دبیر خانه ستاد تنظیم بازار اطلاع رسانی نمایند و در کنترل بازار مشارکت داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان همچنین از تداوم توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت  تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان انجام شده است و توزیع به صورت روزانه در فروشگاه های زنجیره ای و عاملین توزیع در جریان است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.