jahad_header (5)

تربیت مدیران آینده و توانمندسازی مدیران کنونی در جهاد کشاورزی خوزستان96/9/12

تربیت مدیران آینده و توانمندسازی مدیران کنونی در جهاد کشاورزی خوزستان

پردیس های استانی جهت انتخاب مدیران اصلح راه اندازی می شوند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس تحول و نوسازی اداری سازمان در جلسه شورای هماهنگی مدیران که در اداره کل دامپزشکی برگزار گردید گفت: بر اساس بخشنامه های ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی مدیران حرفه ای در سازمان جهاد کشاورزی شامل مدیران ارشد، مدیران میانی، مدیران پایه و مدیران عملیاتی می باشند.

فریدون مردانی افزود: کمیته امور مدیران در وزارتخانه انتخاب مدیران ارشد و میانی را بر عهده دارد و در استان ها نیز این مسئولیت بر عهده کارگروه توسعه مدیریت می باشد که شامل ۵ کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، ساختار و فناوری های مدیریتی، سرمایه انسانی و کمیته مدیریت عملکرد می باشد.

وی از جمله مهمترین شرایط عمومی انتخاب مدیران را بر اساس این بخشنامه دارا بودن گواهینامه، شایستگی عمومی احراز سمت های مدیریتی، ثبت مشخصات فرد قبل از انتصاب در بانک اطلاعات، احراز صلاحیت اعتقادی، اخلاقی و رفتاری و ... و شرایط اختصاصی انتخاب آنها را تجربه مازاد مدیریتی، آشنایی با یکی از زبان های خارجی، آشنایی با کاربری رایانه و بومی بودن عنوان کرد.

مردانی جوانگرایی و افزایش نسبت زنان در پست های مدیریتی را از دیگر موارد ذکر شده در بخشنامه های وزارتخانه بیان کرد.

وی افزود: طرح بهبود و توسعه هرم مدیریتی شامل دو پروژه تربیت مدیران آینده و ارزیابی و توانمند سازی مدیران کنونی می باشد.

 

 

 

 

 

مردانی در پایان تصریح نمود: پردیس های استانی جهت ارزیابی و انتخاب مدیران اصلح در سطح کشور در حال راه اندازی می باشد که پس از مراحل مختلف توسط کارشناسان وزارتخانه نتایج اعلام می گردد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.