jahad_header (5)

تخصیص نهاده با قیمت قبل به جوجه های آرین

تخصیص نهاده با قیمت قبل به  جوجه های آرین

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بیش از ۹۵۰ تن ذرت و کنجاله با قیمت سابق به مرغدارانی که اقدام به جوجه ریزی نژاد آرین نموده اند تخصیص یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر طیور سازمان گفت: ۶۳۲ تن ذرت و ۳۲۱ تن کنجاله برای مرغداری هایی که قبل از ۱۴ اردیبهشت سال جاری اقدام به جوجه ریزی نژاد آرین نموده اند با همان قیمت سابق تخصیص یافته است.

آصفی با بیان اینکه قیمت هر کیلو ذرت ۲ هزار و ۲۱۵ تومان و هر کیلو کنجاله ۳ هزار و ۷۱۵ تومان می باشد ادامه داد:  با توجه به سیاست های وزارت به منظور ترویج پرورش نژاد آرین  برای مرغدارانی که به پرورش این نژاد اقدام می کنند  وام ۳ ماهه ۶ درصد و تخفیف بیمه ای در نظر گرفته شده است همچنین مرغ آماده طبخ آرین با قیمت بیشتری از مرغدار خریداری می گردد.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری ۴ میلیون و ۶۲۴ هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و وارد مرغداری ها شده است همچنین تایید ۶۱۸ هزار قطعه جوجه دیگر جهت تخلیه در مرغداری ها  طی روزهای آینده صادر خواهد شد.

آصفی تصریح نمود: مصرف کمتر دارو، کلسترول کمتر به دلیل دوره رشد کمتر، احتمال کمتر بیماری، بازارپسندی و امکان صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله مزایای مرغ نژاد آرین می باشد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.