jahad_header (5)

تحقق شعار رشد تولید در بخش کشاورزی است

معاون اقتصادی استاندار خوزستان در حاشیه دیدار مردمی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به نامگذاری سال با شعار رشد تولید و مهار تورم توسط مقام معظم رهبری گفت: تحقق شعار رشد تولید، در بخش کشاورزی است و همه باید به جهاد کشاورزی کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، آقارضا فتوحی امروز در حاشیه سفر سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در جمع مردم شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت: به نمایندگی از کشاورزان استان خوزستان می‌گویم مهم ترین مشکلی که این منطقه دارد بحث آب است.
وی در ادامه گفت: وزارت و جهاد کشاورزی استان باید برای بهره‌وری آب فکر اساسی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: این منطقه درآمدی جز بخش کشاورزی ندارد، و به دلیل اینکه سال گذشته کشت برنج انجام نشد، بنا بود مبلغ ۳۰۰ ملیارد تومان جهت کمک به کشاورزان پرداخت شود.این مبلغ ابلاغ و برآورده شد ولی با توجه به اینکه مبلغ آن بسیار محدود وپایین بود نمیشد بین مردم توزیع کنیم، اکنون به هر نحوی میتوانید این مبلغ را ترمیم کنید تا کمکی به کشاورزان این منطقه شود.

فتوحی عنوان کرد: نواقص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را به هر نحوی شده با کمک وزارت نفت، سازمان مدیریت برنامه ریزی، یا وزارت و جهاد استان برطرف کنید تا بتوانیم بهره‌وری را جهت اقتصادی کردن تولید انجام دهیم.۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اضافه کرد: این منطقه مزارع حاصلخیزی دارد که باید به آموزش و ترویج کشاورزی در این منطقه توجه بسیار ویژه ای شود تا از منابع آب و خاک به نحوه مطلوب استفاده شود.

وی تصریح کرد: سعی بر این است که هر مصوبه ای که به نفع مردم و کارساز باشد در جلسه ای که با وزرا خواهیم داشت مطرح کنیم.

فتوحی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری نام سال را مهار تورم و رشد تولید اعلام کردند گفت: رشد تولید در بخش کشاورزی است و همه باید به جهاد کشاورزی کمک کنیم.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.