jahad_header (5)

تحقق تمدن اسلامی با عمل جهادی

تحقق تمدن اسلامی با عمل جهادی

آیت الله فرحانی در دیدار با خانواده شهدای جهاد کشاورزی گفت: امروز مدلی که مقام معظم رهبری برای تحقق تمدن اسلامی در نظر گرفته اند عمل جهادی است طوری که در بیانیه گام دوم دستور دادند گروه های جهادی تقویت شوند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، رییس سازمان ، معاونان ، مدیران شازمان نشستی صمیمی با خانواده معظم شهدا برگزار شد.

رییس سازمان در این نشست گفت: کسانی که در نهاد مقدسی که به نام جهاد نامیده شده خدمت می کنند ادامه دهنده راه شهدا هستند و تفکر و فرهنگ جهادی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

خدا رحم امیری زاده افزود: در سخت ترین شرایط و سخت ترین سال پس از انقلاب در مقابل همه مشکلات در کنار همکارانی که دلسوزانه و خالصانه به خدمت می پردازند با رویکرد فرهنگ جهادی برنامه ریزی کردیم و خدا را شاکریم که با وجود همه مشکلات توانستیم شعار جهش تولید را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما غواصان و خط شکنان جنگ اقتصادی هستیم اضافه کرد: ارزش فعالیت در شرایط تحریم کمتر از زمان جنگ نیست و امروز برداشت یک دانه گندم به مثابه فشنگی است که به سمت دشمنان پرتاب می شود.

وی تصریح نمود: فرزندان یادگاران جهاد کشاورزی در استانی که ۱۴ درصد تولیدات بخش کشاورزی کشور را به عهده دارند به عشق نظام و رهبری همواره پای کار هستند و برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

در ادامه نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مدلی که مقام معظم رهبری برای تحقق تمدن اسلامی در نظر گرفته اند عمل جهادی است طوری که در بیانیه گام دوم دستور دادند گروه های جهادی تقویت شوند.

آیت الله فرحانی افزود: برای استقرار نظام پیشرفته اسلامی به عمل جهادی و انقلابی نیاز است و شکل گیری عمل جهادی بود که گام اول انقلاب را شکل داد.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و نگاه جهادی شرط ادامه راه می باشد اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری اگر خوزیتان آباد شود خاورمیانه تأمین می شود.

آیت الله فرحانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح نمود: امنیت کشور در سایه حضور شماست و باید انتخاب قوی بر اساس شاخص های رهبری صورت گیرد و دولتی که پای کار می آید دونده و مخالف با فساد و تبعیض باشد.

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.