jahad_header (5)

تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت روز ملی استاندارد99/07/23

 

 

 تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به مناسبت روز ملی استاندارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستن در پیامی روز ملی استاندارد را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان طی پیامی روز استاندارد را گرامی داشته و به کارکنان خدوم این اداره کل تبریک گفت.

 

متن پیام وی :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

استاندارد، راهی مطمئن برای ارایه کیفیت به شهروندان شریف است تا یک تیر و چند نشان سلامت جامعه،  صیانت از محیط زیست، تولید صادرات محور و ... تامین گردد.

 

خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در چند سال اخیر با ارتباطات درخور و شایسته با اداره کل استاندارد این استان توانسته گواهی استاندارد بیش از ۴۰۰ محصول کشاورزی را اخذ و سلامت را در سبد غذایی خانوارها مستقر نماید که این امر مرهون تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خدوم استاندارد  در کنار همت کشاورزان عزیز بوده است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، حضور تمامی کارکنان پر تلاش اداره کل استاندارد استان خداقوت جانانه و تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایشان دعای خیر عزت و سلامت  دارم.

 

در این روز مهم، توصیه اینجانب به بهره برداران سخت کوش کشاورزی تلاش برای اخد گواهی استاندارد محصولات مختلف کشاورزی است تا در کنار نبرد اقتصادی و افزایش کمی محصولات ، شاهد رشد کیفی و همواری راه برای صادرات آنها نیز باشیم. بدیهی است کارکنان این سازمان در این زمینه آماده هرگونه همکاری با عوامل کار می باشند.

 

به یاد داشته باشیم که در روزهای سخت مبارزه با کروناویروس، تولید محصولات کشاورزی استاندارد، یکی از راه کارهای موثر و مهم در این زمینه می باشد.

 

 

خدارحم امیری زاده

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان 

 

۲۳ مهر ۹۹ ه.ش

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.