jahad_header (5)

تامین سلامت کارکنان و ارباب رجوع در کنار تامین امنیت غذایی

تامین سلامت کارکنان و ارباب رجوع در کنار تامین امنیت غذایی
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:ورود ارباب رجوع بدون ماسک به سازمان ممنوع است
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: جلسه مقابله با کرونا با حضور مشاور عالی استاندار در حوزه سلامت در سازمان برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان گفت: ۹۵ مرکز دهستان جهاد کشاورزی و به طور میانگین۴ الی ۵ نفر در این مراکز حضور دارند که بنا بر وظایفی که بر عهده دارند امکان دورکاری برای آنها وجود ندارد بنابراین مدیران شهرستان ها باید برنامه ریزی لازم برای رعایت پروتکل ها را اتخاذ نمایند .
محمد حسن انصاری افزود : از این پس سازمان جهاد کشاورزی و ادارات حاضر در شهرستان ها از حضور ارباب رجوع بدون ماسک معذور خواهند بود.
وی ادامه داد: زمان بندی برای ورود ارباب رجوع کمتر در بخش های پرتردد مانند امور اراضی نیز باید صورت گیرد و مدیران شهرستان ها طبق بخشنامه ریاست سازمان صادره در مرداد ماه سال جاری ارباب رجوع در شهرستان محل سکونت خود برای امور مراجعه نمایند و در صورت لزوم مسئول امور اراضی شخصا پرونده های مذکور را به صورت تجمیعی به ستاد ارجاع خواهد داد.
انصاری بر رعایت پروتکل ها از سوی کارکنان سازمان نیز تاکید و تصریح نمود:در صورت عدم رعایت پروتکل ها از سوی همکاران مطابق بندهای الف،ب و ج ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری با آنها برخورد خواهد شد.
قائم مقام ریاست سازمان نیز در این جلسه گفت: رسالت اصلی ما تامین امنیت غذایی می باشد بنابر این در کنار این وظیفه خطیر باید سلامت ارباب رجوع و کارکنان را نیز تامین کنیم .
نادر پوررکنی اظهار داشت: از یک سال پیش تاکنون مواد گندزدا به طور مناسب در سازمان مورد استفاده قرار گرفته و همواره سعی در رعایت پروتکل ها شده است.
وی تاکید کرد هفته آینده مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید وضعیت رعایت پروتکل ها از سوی کارکنان و ارباب رجوع را مورد بررسی کامل قرار دهند همچنین همکارانی که دورکاری شامل آنها می شود باید به صورت آماده باش در منزل حضور داشته باشند و این دورکاری به منزله مرخصی نمی باشد.
مشاور عالی استاندار در حوزه سلامت در این جلسه با بیان اینکه بیماری های ویروسی قابل درمان نیستند ولی قابل پیشگیری هستند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راههای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت فاصله فیزیکی می باشد به طوریکه در صورت عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی در طول یک ماه ۴۰۶ نفر به این بیماری مبتلا خواهند شد و با ۷۵ درصد رعایت فاصله گذاری این تعداد به دو و نیم نفر در ماه کاهش می یابد
شریفی بر نصب نرم افزار ماسک برای جلوگیری از ورود افراد به سازمان هاکه مبتلا به بیماری هستند و دوره قرنطینه را نیز سپری نکرده اند تاکید و تصریح نمود: شستن دست‌ها با آب و صابون یکی از مهم‌ترین راه های جلوگیری از ورود ویروس به بدن می باشد و استفاده از الکل در حالیکه از دستکش استفاده شده است قدرت چسبندگی ویروس را ۶۰ تا ۷۰ درصد بالا می برد
وی در پایان بر تشکیل تیم های ناظر و ارزیاب برای نظارت بر چگونگی اجرای پروتکل ها در شهرستان ها تاکید کرد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.