jahad_header (5)

تامین اقلام اساسی نذورات اربعین در خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از موجودی کافی کالاهای اساسی در استان خبر داد و گفت:  نیاز اقلام اساسی استان در ایام اربعین تامین شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن اشاره به تخصیص یک هزار ۲۰۰ تن آرد برای تامین نان زائران امام حسین (ع) اظهار داشت: پخت نان توسط کارخانجات صنعتی خوزستان به منظور حمایت از تولید و اشتغال جوانان بومی استان و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه صورت می گیرد و نان بسته بندی شده روزانه به مواکب مستقر در مرز شلمچه و چزابه تحویل داده می شود.

وی همچنین بیان داشت: از ابتدای ماه محرم بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۶۹۵ تن شکر سفید جهت تنظیم بازار،  نذورات و مراسمات محرم و صفر تخصیص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی با بیان این مطلب که توزیع این اقلام به صورت مستمر بوده و جای هیچ گونه نگرانی در خصوص موجودی این اقلام در استان نیست افزود: سهمیه در نظر گرفته شده شهرستان‌های استان طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر مقادیر ذکر شده قریب به ۸۰۰ تن برنج و ۷۰ تن شکر به فروشگاه های زنجیره ای در استان تخصیص و تحویل داده شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.