jahad_header (5)

تأکید رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر حمایت از کارآفرینان و واحدهای بسته بندی خرما

تأکید رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر حمایت از کارآفرینان و واحدهای بسته بندی خرما

رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان، از کارگاه بسته‌بندی خرمای مطوریان خرمشهر بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت تولید و اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خوزستان، مجید نبی‌پور در نشست با مدیرعامل واحد تولیدی، ضمن ارج نهادن به تلاش کارفرمایان و کارگران واحدهای تولیدی و بسته بندی خرمای استان، بر لزوم صیانت از اشتغال موجود و ایجاد ظرفیت های جدید در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

وی یکی از اهداف بازدید از واحدهای تولیدی استان را شناسایی مشکلات و ارائه راه حلهای مناسب جهت برون رفت از مشکلات ذکر کرد.

نبی پور با تأکید بر حمایت از کارآفرینان و واحدهای بسته بندی خرمای استان، آمادگی خود را به منظور حمایت و همکاری در جهت رفع موانع تولید در حد توان طبق ضوابط و مقررات در جهت کمک به ارتقاء این واحدها اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: حمایت از کارفرمایان، صیانت از اشتغال کارگران را بدنبال دارد و این دو به رونق تولید و توسعه اقتصادی منجر می‌شود.

در ادامه این بازدید مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر در نشستی با رییس سازمان در خصوص  ایجاد زیرساخت های شهرک گلخانه ای ، توسعه زراعت چوب و بررسی چالش های بخش کشاورزی در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 همچنین رییس سازمان با  جمعی از کشاورزان دیدار و گفتگو کرد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.