jahad_header (5)

بیش از ۶۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریدار شد

مدیر تعاون روستایی خوزستان ضمن اشاره به افزایش خرید گندم کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: این مدیریت تا ۱۶ اردیبهشت ماه بیش از ۶۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، جمیل ضافی پورزرگانی گفت: تعاون روستایی اکنون در زمان پیک خرید گندم و کلزا قرار دارد و روزانه هزاران تن گندم توسط این مدیریت از کشاورزان سخت‌کوش استان خریداری می‌شود.

وی با بیان این مطلب که رکورد خرید گندم توسط تعاون روستایی نسبت به زمان مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته است اظهار کرد: سال گذشته در مدت مشابه تا ۱۶ اردیبهشت ماه رقمی معادل ۵۱۰ هزار و ۵۳۸ تن محصول از کشاورزان خریداری شده بود که این میزان در سال جاری به ۶۰۷ هزار و ۱۲۲ تن رسیده است.

ضافی پور زرگانی با بیان این مطلب که فعالیت ما در زمینه حمل گندم از مراکز خرید به سرعت در حال انجام است تصریح کرد: تا کنون ۲۸۷ هزار و ۶۴۳ تن گندم از مراکز خرید به مقاصد مختلف بارگیری و حمل شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی همچنین به خرید بیش از ۲۰ هزار تن دانه روغنی کلزا اشاره و بیان کرد: تعاون روستایی از ابتدای فصل برداشت دانه روغنی کلزا تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۲۰ هزار و ۱۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان خریداری کرده است که خوشبختانه تا کنون ۱۶ هزار و ۱۵۶ تن از این محصول با ارزش به مقاصد مد نظر حمل شده این روند همچنان ادامه دارد


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.