jahad_header (5)

بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز قدس شریف

 

 

بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت روز قدس شریف

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کارکنان و بهره برداران جهاد کشاورزی خوزستان نیز همانند سال های گذشته همراه و همصدا با مسلمانان جهان نام و یاد فسطین را در دل زنده نگه داشته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام می دارند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:رییس  سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در بیانیه ای  ضمن گرامیداشت روز قدس شریف محکومیت و انزجار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان را نسبت به غده سرطانی صهیونیسم غاصب اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

امام علی (ع):

"عدالت بهترین یاری ستمدیده و مظلوم است"

 صدای حق از ظلم و ستم رساتر و محکم تر است.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) همواره از پیشگامان حمایت از فلسطین مظلوم بودند و اکنون بعد از چندین دهه  حمایت و همدلی با مظلومان جهان بخصوص برادران و خواهران فسطینی در مردم ایران بیشتر شده است.

راهپیمایی سال های گذشته مبین همبستگی و یکصدایی مردم روزه دار ایران است که مشت های گره کرده خود را به سوی دشمنان قسم خورده مسلمانان نشانه گرفته اند.

امسال علیرغم عدم برپایی راهپیمایی به دلیل بیماری منحوس کرونا، این مراسم  در فضای مجازی پرشور برگزار خواهد شد و مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر انزجار  خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام خواهند کرد.

کارکنان و بهره برداران جهاد کشاورزی خوزستان نیز همانند سال های گذشته همراه و همصدا با مسلمانان جهان نام و یاد فسطین را در دل زنده نگه داشته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام می دارند.

            خدارحم امیری زاده

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.