jahad_header (5)

بیانیه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان در آستانه ۱۷ اسفندماه

بیانیه‌ خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان در آستانه ۱۷ اسفندماه
در آستانه ۱۷ اسفند سالروز شهادت کارکنان جهاد سازندگی آبادان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:به مناسبت سالروز شهادت همکاران عزیز مدیریت جهاد سازندگی شهرستان آبادان در سال ۱۳۶۳ه. ش رئیس سازمان بیانیه ای صادر کرد.


متن بیانیه وی بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

  جهاد...جهاد سازندگی... جهاد کشاورزی...

  جهاد، گل واژه ایثار است و شهادت و در عین حال معنای ژرف و ناب حیات و عزت و همچنین فریاد رسای هیهات من الذله...   


روز ۱۷ اسفند ماه یاد آور آسمانی شدن ۹ کبوتر خونین بال جهاد سازندگی آبادان است که مظلومانه طی بمباران هوایی به دیدار معبود شتافتند. آنها که زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دارند.

  در آستانه سالگرد عروج ملکوتی این شهدای عزیز عرض ادب داریم حضور ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و درود می فرستیم بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران.  ارادت خالصانه و تجدید میثاق حضور رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) داریم و بر روح پاک تمامی شهدای گرانقدر از جمله شهدای مظلوم جهاد سازندگی آبادان درود بی کران می فرستیم و ضمن عهد بستن با آنان، همه با هم‌، هم قسم می شویم که اگرچه امسال شرایط سخت بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان گرامی مانع برگزاری مراسم یادبود آنها گردید؛ اما، ما صادقانه و مقتدرانه ایستاده ایم تا راهشان را در هر سنگری از جمله  امنیت غذایی و نبرد اقتصادی ادامه دهیم چرا که امروز وظیفه خطیر و سنگین ما در جهاد کشاورزی، در این راه پر نشیب و فراز نهفته است. 

برای رسیدن به این آرمان، از خداوند بزرگ یاری می طلبیم تا  بواسطه حرمت خون شهدای والامقام، توان و فرصت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف، شهید پرور و شایسته ایران اسلامی را به ما عطا فرماید.

                                             خدارحم امیری زاده

                                              رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان 

                                                 اسفند ۹۹


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.