jahad_header (5)

بهره وری بالا در گرو آموزش نیروی انسانی96/9/25

 

بهره وری بالا در گرو آموزش نیروی انسانی

مدیر کل نیروی انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، برگزاری دوره های آموزشی را در بالا بردن بهره وری موثر دانست.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر کل نیروی انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور در در دوره آموزشی توجیهی اعضاء هیئت علمی جدیدالانتصاب سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور که در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان برگزار شد گفت: در سند برنامه منابع انسانی سازمان ، افزایش کارآمدی نیروی انسانی، ایجاد نظام اداری بهره وری، بهینه سازی و آموزش های لازم برای نیروها از مهمترین موارد ابلاغ شده می باشد.

دکتر دانشیان  افزود: در سال جاری برگزاری دوره های آموزشی از سوی سازمان،  نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: کاهش کمیت و کیفیت تولید، و افزایش هزینه به دنبال ضعف مدیریت و برنامه ریزی، عدم تمایل زیاد به کار و تلاش، اسراف، عذم آموزش صحیح به وجود می آیند.

دانشیان نحوه گزینش، میزان مشارکت نیروی انسانی، شیوه و کسب رهبری و نیروی انسانی، ساختار سازمانی مربوط به نیروی انسانی و شیوه آموزشی نیروی انسانی را از عوامل مهم بهره وری نیروی انسانی عنوان کرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از برگزار کنندگان ، برگزاری این دوره ها را در جهت توانمندسازی نیروهای انسانی سازمان بسیار  موثر دانست.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.