jahad_header (5)

بهره مندی مستقل بهره برداران آغاجاری از اتحادیه های مورد نیاز

بهره مندی مستقل بهره برداران آغاجاری از اتحادیه های مورد نیاز

 

با هدف بهره مندی مستقل بهره برداران از اتحادیه های مورد نیاز شهرستان و تسهیل در امور کشاورزان و کاهش خطرات و صرف کمتر هزینه ها در رفت و آمد اتاق اصناف کشاورزی برای اولین بار در آغاجاری تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:اولین جلسه کمسیون نظارت جهت تشکیل اتاق اصناف کشاورزی شهرستان آغاجاری برگزار شد.

   مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آغاجاری هدف از تشکیل اتاق اصناف کشاورزی شهرستان را بهره مندی مستقل بهره برداران از اتحادیه های مورد نیاز شهرستان و تسهیل در امور کشاورزان و کاهش خطرات و صرف کمتر هزینه ها در رفت و آمد آنان عنوان کرد.

محمد مشعلی خاطر نشان کرد: با تعامل خوبی که تا کنون با تعاون روستایی استان صورت پذیرفته و همچنین همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان روند تأسیس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان سیر خوبی را طی نموده و بزودی شاهد برگزاری انتخابات اتاق اصناف در این شهرستان خواهیم بود.

وی از کلیه بهره برداران حوزه شهرستان آغاجاری درخواست نمود جهت صدور پروانه فعالیت جدید یا تمدید پروانه های قدیمی خود نزد هیئت موسس اتاق اصناف اقدام نمایند تا بتوانند ضمن برخورداری از امتیازات آن در رای گیری انتخابات یا کاندیداتوری آن شرکت نمایند.

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.