jahad_header (5)

بسیج قرارگاه ایمانی و اعتقادی در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در مراسم نماز وحدت گفت: همانگونه که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان قرارگاه امنیت غذایی است بسیج نیز قرارگاه ایمانی و اعتقادی بوده و وظیفه ارتقاء امنیت را بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالامیر رجب‌پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در مراسم نماز وحدت که به مناسبت هفته بسیج  و با شعار بسیج، مسجدمحوری و جامعه اسلامی در مسجد ولایت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک این هفته به تمام بسیجیانی که منشاء خیرات و برکات زیادی در تمام عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی هستند گفت: همانگونه که در کتاب آسمانی ما به کرات بیان شده نخستین پایگاه اصلی و ایمانی ما مسجد است.

وی به نهضت پیامبر اکرم (ص) و تاسیس مسجد به عنوان اولین اقدام در تشکیل حکومت اسلامی اشاره و بیان کرد: مهمترین اقدامی که پیامبر عظیم الشان اسلام در بدو ورود به مدینه برای ایجاد تمدن اسلامی و پایگاه تشکیلاتی انجام دادند تاسیس مسجد بود و امروز بسیج رابطه تنگاتنگی با مسجد این پایگاه معنوی دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادامه بیان داشت: امروز سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با سابقه انقلابی که زبانزد خاص و عام است وظیفه تامین امنیت غذایی را بر عهده داشته و بسیج کارکنان نیز در این سازمان مهم‌ وظیفه تامین و ارتقاء امنیت ایمانی و اعتقادی همکاران را بر عهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رجب‌پور در خاتمه با بیان این مطلب که بسیج در هر شرایطی در خدمت سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، وزارت متبوع و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خواهد بود گفت: در صورت نیاز به کنشگری در جامعه، بسیج آماده خدمت رسانی در تمام زمینه‌ها به مردم عزیز خوزستان و کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است، امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه در تقویم ایام هفته بسیج به شعار بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی مزین شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.