jahad_header (5)

بسیج به وسعت کل دنیا

بسیج به وسعت کل دنیا

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیج به وسعت کل دنیاست زیرا انسان اگر فکر انسانی برای انسان ها داشته باشد به وسعت همه انسان ها ی دنیا بزرگ می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه ،فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت متبوع جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد
نماینده ولی فقیه وزارت در این جلسه گفت: بسیج یک نهاد نیست بلکه یک جریان است و نباید بسیج را در قالب یک سازمان دید.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی این جلسه افزود: بسیج به وسعت کل دنیاست زیرا انسان اگر فکر انسانی برای انسان ها داشته باشد به وسعت همه انسان های دنیا بزرگ می شود.
وی با بیان اینکه باید سعی کنیم در ظرفیت وجودی مان نورانیت را وارد کنیم تا وجود ما خیر باشد اظهار داشت: بسیج یک جریان مهم انقلابی و اسلامی است .
تقوی اضافه کرد: اولین شرط و گام برای بسیجی بودن و درجات بالای اخلاص، خودشناسی است.
وی با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مردمی است و تمام اقتدار نظام است تصریح نمود: بیش از ۶۰ پایگاه بسیجی وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور قرار دارد .
حجت الاسلام و المسلمین تقوی ادامه داد: بسیج نیروی موقعیت های ویژه است و در هر کجا که ضرورت پیدا کند و کارها از توان نیروهای رسمی فراتر رود بسیج با همه ظرفیت وارد می شود.
وی فرهنگ جهادی،شهادت، خدمت بی منت و حضور در صحنه های انقلابی را از ویژگی های مهم بسیج دانست و اضافه کرد: انتخابات پیش رو یک نشاط سیاسی ملی را ایجاد کرده است و باید قدر این نشاط را دانست.
تقوی تبعیت از امام امت،مدیر و آگاه و آشنایی کامل با کشور،محرومیت گرایی،مبارزه با فساد،جوان گرایی،اخلاق مداری و بی حاشیه بودن را از ویژگی های مهم درانتخاب رییس جمهور آینده کشور دانست


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.