jahad_header (5)

برگزاری نخستین جشنواره سبزی و سیر در شهرستان رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه سبزی و سیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، فرشاد مهرابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: نخستین جشنواره و نمایشگاه سبزی و سیر با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار،دادستان ،مدیر و کارشناسان ترویج سازمان و سایر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، کشاورزان و عموم مردم برگزار شد.
فرشاد مهرابی در این جشنواره و نمایشگاه ضمن تقدیر از غرفه داران و تولید کنندگان سبزی فضای باز و سبزی و صیفی فضای گلخانه ای و سایر فراورده های جانبی و برگزار کنندگان این مراسم گفت: توانمندی هایی که در محصولات سبزی و سبز شهرستان رامهرمز وجود دارد در کشور بی نظیر است .
وی افزود: شهرستان رامهرمز یکی از قطب های مطرح تولید سبزی و سیر در سطح استان و کشور است که به دلیل وجود شرایط خاص و منحصر بفرد منابع آبی و خاکی، بهره‌مندی از نورکافی خورشید و آبیاری از آب رودخانه‌ها زبانزد خاص و عام بوده و این محصولات به اقصی نقاط کشور نیز صادر می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: غرفه هایی با تنوع بسیار خوب شامل غرفه های سبزیجات تازه و خشک، ترشی سیر و پودر سیر محلی، غرفه های عرقیات، بذور، سبزی و صیفی جات گلخانه ای و همچنین غرفه ای در خصوص محصولات صندوق خرد زنان روستایی، غرفه دارای برند محصول سالم سبزی، غرفه سبزیجات فراوری شده ، غرفه غذاهای محلی با سبزی بوده است. همچنین مهرابی در خاتمه عنوان کرد: این جشنواره به همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، شورای شهر، شهرداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی برگزار شده است.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.