jahad_header (5)

برگزاری مانور محرمیت زدایی و خدمات رسانی دامپزشکی در مناطق محروم و سخت گذر عشایری خوزستان

برگزاری مانور محرمیت زدایی و خدمات رسانی دامپزشکی در مناطق محروم و سخت گذر عشایری خوزستان

مانور محرمیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم و سخت گذر عشایری استان با محوریت خدمات دامپزشکی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: جلسه هماهنگی مانور ملی محروميت زدايي و خدمت رساني به مناطق محروم و سخت گذر و عشاير پذير استان خوزستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندهی قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولی عصر عج،

فرمانده سارمان بسیج عشایر استان، مدیر کل دامپزشکی، مدیرکل امور عشایر، مدیر عامل هلال احمر استان و فرمانداران شهرستانهای برگزاری این مانور و سایر اعضا کمیته استانی برگزار گردید.

مدیر کل دامپزشکی استان  با بیان اینکه تولید پایدار در گرو کنترل بیماریهای دامی است گفت: هدف از اجرای این مانور ملی در سطح استان ارائه خدمات به مناطق محروم وسخت گذر است، بطوری که بتوان سطح کیفیت امنیت غذایی و بهداشت عمومی در مناطق عشایری و سخت گذر استان ارتقا داد.

مصطفی کنارکوهی با بیان این که اولویت اصلی دامپزشکی استان کنترل و پیشگیری از بیماری دامی و مشترک بین انسان و دام است ظهار داشت:

واکسیناسیون علیه بیماریهای طاعون نشخوارکنندگان کوچک، لمپی اسکین، تب برفکی و بروسلوز بهمراه آموزش و ترویج دامداران و عشایر در این مانور صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه این مانور ملی در مناطق محروم و سخت گذر واقع در شهرهای شوشتر، ایذه، دزفول، لالی و شادگان در طی سه شبانه روز در آبانماه سالجاری برگزار می گردد تصریح نمود: در این مانور ۵۲ اکیپ شامل ۱۵۶نفر شامل واکسیناتور و دکتر دامپزشک شرکت خواهند نمود.

شایان ذکر است مانور محرمیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم و سخت گذر عشایری استان با محوریت خدمات دامپزشکی از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ آبانماه سالجاری در شهرهای شوشتر، ایذه، دزفول، لالی و شادگان به مدت سه شبانه روز با مشارکت سپاه حضرت ولی عصر ( عج )، استانداری خوزستان، اداره کل دامپزشکی استان خوزستان و با حضوران مدیران سازمان دامپزشکی برگزار میگردد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.