jahad_header (5)

برگزاری دوره های آموزشی با هدف ترویج اهمیت حفظ پایداری و باروری خاک در آبادان

برگزاری دوره های آموزشی با هدف ترویج اهمیت حفظ پایداری و باروری خاک در آبادان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان از نشست واحدهای تخصصی مدیریت جهاد کشاورزی آبادان به منظور هماهنگی فعالیت های گرامیداشت روز جهانی خاک خبر داد و گفت: همزمان با گرامیداشت روز جهانی خاک دوره های آموزشی با هدف ترویج اهمیت حفظ پایداری و باروری خاک در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان ضمن اشاره به شعار روز جهانی خاک با عنوان خاک و آب منشاء زندگی گفت: جلسه با حضور واحد های تخصصی و ادارات آب و خاک و ترویج جهت بررسی و هماهنگی فعالیت ها و برنامه هایی که به این مناسبت در آبادان اجرا می‌شود.

وی افزود: با هدف ترویج اهمیت حفظ پایداری و باروری خاک و نقش انکار ناپذیر آن در امنیت غذایی و حیات و همچنین در راستای ارج نهادن به اهمیت خاک و جلوگیری از تخریب و نابودی آن، دوره های آموزشی با عناوین خاک ورزی حفاظتی، اهمیت و جایگاه خاک در کشاورزی پایدار امنیت غذایی، مدیریت تغذیه و حاصلخیزی خاک در کشاورزی ارگانیک توسط کارشناسان مراکز سه گانه جهاد کشاورزی این مدیریت برای اقشار مختلف برگزار می شود.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان اظهار کرد: در این راستا نواختن زنگ خاک و آشنایی دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز با اهمیت حفظ خاک و همچنین سردادن شعار روز جهانی خاک در مدارس، به این مناسبت انجام خواهد گرفت.

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.