jahad_header (5)

برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی در ایذه

برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی در ایذه

بیش از ۵۰ هزار دام سبک علیه بیماری آبله و بروسلوز در ایذه ایمن سازی شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی  خوزستان: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه گفت: در راستای سیاست های اداره کل دامپزشکی استان جهت ارائه خدمات به مناطق محروم و کم برخوردار ، دومین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان ایذه با حضور اکیپ های دامپزشکی ادارات شهرستان های ایذه، باغملک، هفتکل و لالی و همکاری مراکز درمانی بخش خصوصی در بخش سوسن شرقی ایذه انجام شد.

داریوش شاهپری با اشاره به واکسیناسیون رایگان ۵۰ هزار راس دام سبک بر علیه بیماریهای آبله و بروسلوز افزود: در همین راستا خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی به دام عشایر مستقر در منطقه از قبیل ویزیت و درمان رایگان، برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی، پایش و مراقبت از بیماریهای دامی و سم پاشی دام و جایگاه دامی توسط اکیپ های اعزامی صورت پذیرفت.

وی اظهار داشت: در این رزمایش با هماهنگی های بین بخشی از ظرفیت دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، از جمله بخشداری بخش سوسن، سپاه شهرستان ایذه، دهیاری های روستاهای هدف، جمعیت هلال احمر، ادارات حفاظت محیط زیست و امور عشایر شهرستان ایذه، جهت تسریع خدمت رسانی به این منطقه محروم استفاده گردید.

شاهپری خاطرنشان کرد: برپایی رزمایش جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی توسط این اداره و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در نقاط مختلف و محروم شهرستان بصورت دوره ای صورت می گیرد.


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.